I don't play your rules.

 
Hellu. Idag var det ju som sagt skola. Usch! Rickes klass var inte ens på skolan, dom var på gene fornby. Så jag fick inte träffa han. Haha, jag fick inte träffa min och rickes älskling heller ;) Hmm, undra vem det är.. Vi började kLockan tolv, men jag andrea och vIctoria hade tråkigt, så vi kom till skolaN vid halv elva, ehehe. Det var kul att träffa alla i klasseN igen, för dom flEsta vAr saknade. Vi pratade en tag och fick schema för dom två första veckorna, och sen slutade vi halv två. Nu om en halv timme så ska jag ut och springa med linn, sen blir det nog en tidig kväll för jag är t-t-trött. ciao

Kommentarer
Postat av: andrea

haha snyggt x)

2010-08-23 @ 22:19:08
URL: http://jagochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0