Happy.


( Man måste ju bjuda lite på sig själv ibland ;) Men asså fråga inte vad jag gör med tummen, för det vet jag inte, haha. )

Tjobre. Nu har jag tänkt skriva lite snabbt om helgen, eftersom att jag inte har hunnit blogga något.

Fredag : Hela dagen var klassen i stan och kollade runt på olika scener och testade spela i en samba orkester. När vi slutade så kom jessica in till stan och joinade mig i en och en halv timme och sedan hämtade pappa oss. Vid fyra fortsatte jag hem till andrea. Senare på kvällen var vi med ricke, chrisse och grim. Lördag : Klockan fem så åkte jag hem till matilda och var med hon och jessica. Vi gick ner till hemköp och köpte lite smått och gott och sen gick vi tillbaka till matilda och nördade vi sims (!) Hahaha. Sen vaxade vi benen och tjockade oss ;) Vi deckade vid ett tror jag. Ehehe, vi var trötta.
Söndag : Idag har vi nästan inte gjort något alls. Mamma kom och hämtade mig klockan två och sen har jag bara kollat runt på datorn. Jag sitter och funderar på att gå ut plocka äpplen ooch baka en äppelpaj, men jag känner mig lite för lat. I helgen blir det iallafall antingen barnensdag med brudarna, eller så drar vi till umeå och går på pride festivalen. Vi har inte riktigt bestämmt oss än. Jag kanske uppdaterar senare idag, om jag orkar. Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: tovää

guulllungeeeee:]<3

2010-08-29 @ 17:39:05
Postat av: andrea

jag röstar fan på umeå och pride... ;)

2010-08-29 @ 18:48:55
URL: http://jagochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0