Amanda.



Amanda, jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Vi har känt varandra i 1 år och 6 dagar. Du har varit min bästa vän i 1 år och 6 dagar. Det liksom bara klickade på en gång. Vi var så fruktansvärt lika, men samtidigt så olika. Vi tänkte samma tankar. Vi kunde prata med ögonen. Du förstog mig alltid, vi var som en person. Du fanns alltid när jag behövde dig och du orkade alltid lyssna. Vi kunde sitta och bara prata i timmar. Vi lovade att aldrig lämna varandra. Vi har inte svikit vårat löfte, men jag vet inte vars vi står längre. Ingenting är som det ska. Det känns så fel. Vi går åt olika håll. Jag känner mig helt splittrad, min ena halva är bara borta. Jag älskar dig så otroligt mycke, jag vill inte att det ska bli så här. Jag har förändrats, det har jag, men jag har aldrig velat förlora dig.  Vännen, det får inte bli så här. Jag behöver dig, mest av allt.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag behöver dig också jag vet inte vad som hänt!?<3

älskar dig<3

2010-08-30 @ 20:41:00
Postat av: sara den korta

känner precis likadant som i texten till amanda.jag älskar dig fanny och du vet att amanda också älskar dig! allt har förändrats men ändå inte.När du är med oss/hon är ju allt som det brukade nästan.Men när det är fler blir det fel..<3

2010-08-31 @ 14:52:42
URL: http://ssarasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0