andrea is tydligen hot.. (tycker hon)

Heeej. Nu sitter jag hemma hos andrea, med hon och linn. Igår klippte jag mig som sagt. Alltså helt seriös, jag ser ut som en tant. Jag lovar, det ser förjävligt ut. Jag kommer inte våga visa mig ute. Jag kommer behöva gå med en papperspåse på huvet. As kul. Igår efter jag hade klippt mig så gick vi omkring lite på stan (frisören hade dessutom lockat mitt hår så att jag såg ut som en pudel). Vid kvart över tre skulle andrea klippa sig. Hon blev as fin. Asså jag känner mig på dåligt humör. Jag har inte lust att blogga, men jag känner mig tvungen. På fredag ska vi sova hos alva. Jag, andrea, linn, victoria, jessica, grim och rickard henrik arne sjöberg isaksson. Det var typ inga andra som kunde. På lördag ska kanske jag och grim ska sova här hos andrea. Jag hoppas att jag får för min underbara älskade mamma. Nu ska andrea packa, och jag och linn ska typ hem om en stund. Andrea ska ut med båten. AWILERHYKGLHGiquhbfdKJLHBJFKSEG,AKZ.
Ni förstår säkert precis.





 

Asså mitt hår är inte äns i närheten så fult på bilderna som i verkligheten. Men ni ser ju hur jävla kort det är..

hugs

Kommentarer
Postat av: andrea

du måste kunna på lördag!!!!!! :o

hahahhaha, patetisk vi är :(

2010-07-20 @ 13:43:38
URL: http://jagochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0