I adore you.

hejs :) Idag vaknade jag klockan halv elva, av att min "underbara" lillebror öppnade min dörr och skrek att jag skulle vakna. Wooho, jiippi ! Sen så skulle jag, andrea och linn åka till nyänget och bada, men då fick mamma för sig att jag skulle åka med hon och mina brosor till nån sjö vid haffsta, så då var jag tvungen att följa med dom istället. Men nu har jag kommit hem.
Senare ikväll ska andrea komma hit till domsjö och slagga hos mig :)
Vi ska vara allmänt knas och sen ska jag tvinga andrea att se på the fourt kind.
Den är riktigt obehaglig, men jag tycker att ni borde se den :)

Jag känner mig nästan tvungen att lägga ut linns och elias video från förra gången vi sov hos andrea.
Haha, och jag tycker att ni borde se den ;) den är grymt seriös (y)

 

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

OH JAG VILL SE :D

men jag kommer dö :O

2010-07-14 @ 16:59:53
URL: http://jagochandrea.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-14 @ 17:31:52
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0