I can´t belive that i´m still miss you, after all.

Hello. Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag, men internet har dampat och på sommarn har man ju inte tid att sitta framför datorn hela tiden, right? ;) Nu sitter jag i norrköping. Vi åkte till småland i fredagskväll vid nio, efter jag hade varit hemma hos alva. Det tog hela natten eftersom att vi åkte bil. Lite smått drygt, för jag var inte ett dugg trött, så jag sov max tre timmar. När vi kom fram till vimmerby så åt vi frukost på ett hotell. Typ all Mat var gammal. Sen så åkte vi till katthult och kollade på emil i lönnebergas hus. Sen började det spöregna när vi skulle till astrid lindgrens värld. Så då vandrade vi omkring i regnet i två timmar. Great. Sen så åkte vi till den enda, och sunkigaste pizzerian i vimmerby. Jag åt den äckligaste kebab-tallriken jag nånsin ätit. Det var inte äns kebab, det var typ kyckling. Sen så åkte vi hit till norrköping. Det är vekligen en grymt fin stad! As fina, gammla hus och mysiga gator. Hotellet vi bor på är oxå jätte fint. Men i natt kunde jag typ inte sova. Våra grannar (som är några typ tjugiåriga turkar) bestämmde sig för att ha fest ute i korridoren. Dom var as fulla och bråkade hela tiden. Och en deckade utanför våran dörr. Idag har vi varit på kolmården. Delfin showen var grymt häftig! Nu snart ska vi gå ner och köpa glass i foaljén. Jag kommer hem på tisdag. Ni får smsa mycket.

Hare gött

Kommentarer
Postat av: hahaha lät som en god kebab tallrik :D

jjjjjjjjjaaaa asså skulle skriva de som står som mitt namn här, men orka inte ändra, iaf så äre victoria, hahaha puus :)

2010-07-25 @ 19:45:51
URL: http://victoriabjornler.blogg.se/
Postat av: andrea

du skulle festat med dom ;)

haha hitta på nått när du kommer hem?

2010-07-25 @ 21:57:18
URL: http://jagochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0