so wrong, yet so right.

Hello. Nu sitter jag och har snart tänkt gå och sova. Jag är grymt trött, för igår var det ös. ;)
Först kom linn och hämtade mig vid runt elva och sen åkte vi hem till andrea. När klockan var runt tre så hade; victoria, alva, jessica, lina, elias, ricke, chrisse och grim också kommit. Vi käkade och sen gick vi bort till udden och badade. Resten av kvällen var vi lagomt busiga och vid halv två gick vi och badade igen. När klockan var halv sju så tuppade jag av och en halvtimme senare vaknade jag med ett ner klottrat ansikte (y) hahaha, men vi hade riktigt roligt ! Ni gör mig lycklig (L)


dagens låt får bli : Don't Tell Me That It's Over - Orianthi



bara för att jag har haft den på hjärnan hela dagen (y)

sweetdreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0