I am not okay. But I will be fine.


Sötbild på rickard från i sommras ♥ aaaaandrea's bild
Hellu. Nu har mamma äntligen fått internet! Ehehe, hon var utan en vecka, men iallafall. Skolan började idag. Lovet har gått alldeles för fort enligt mig, men så tycker jag att alla lov är. Precis när man har vant sig vid att det är lov, så börjar skolan igen. Tummen ner på det. Idag efter skolan så tog jag, jessica och matilda bussen till stan. Vi gick till biblioteket och lånade om en bok och lämnade en skiva, och sedan hamnade vi på UH. Det kändes riktigkt skönt att bara få sitta och prata med brudarna ett tag, för det behövdes. Sen gick vi och köpte ett par skor till mig och vid klockan fem så tog vi bussen hem. Nu efter att ha varit barnvakt åt en hel vild bus-unge så sitter vi halvt deckade i soffan och kollar på bolibompa. Just nu är det nått om fyra pingviner med råttfällor på huvudet, haha.
Pussar på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAH 4 pingviner o en råttfälla.....

de lät kul, hähähä. min humor. (y)

inte för jag finner nå humor elr komiskt i de men ändå :D hahaha men aa..

2 veckorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :D

2010-11-08 @ 19:39:40
Postat av: toovvääää

fyra pingviner med råttfällor på huvudet HAHHAH

söt blogg:*<3

2010-11-09 @ 17:10:13
URL: http://muppentove.blogg.se/
Postat av: Ricke

ser ut o va en rynkig gammal pedofil -.-

2010-11-11 @ 22:54:11
Postat av: Ricke

ser ut o va en rynkig gammal pedofil -.-

2010-11-11 @ 22:54:31
Postat av: VICTORIA

RICKARD ÄR MIN, INGEN ANNAN RÖR HAN

2010-11-14 @ 18:04:37
URL: http://victoriabjornler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0