I'm in pieces, baby please fix me?

Hojhoj. Dålig bloggning, igeeeen. (Eller nått..) Har nyss kollat igenom dom, ehm, roliga video klippen som jessica babe har lagt ut. Haha, jessica och sin natt humor.. Helgen var iallafall toppen! Tack till matilda, jessica, filip och joel. Ni är ju bara så g-r-y-m-m-a ♥ Den här veckan har gått på ganska bra. Var in en sväng till stan med andrea och jessica i måndags, och igår så var det konfa och teater. Idag så följde grim mig hem efter skolan, och vid klockan 6 så hade bror min uppträdande på skolan. Nu snart så ska jag slänga mig i duschen och sen så hade jag tänkt sova. Känner mig lite halv krasslig så där, och det är inte direkt läge för att bli sjuk nu. Men ni får ha det bra. xoxo

Kommentarer
Postat av: jessica

natthumot? :o it called seriös humor :D

elr jaa hähä.

THE REAL (BIG DEAL) PÄRONFIL<3333333333333333

2010-11-26 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0