It is time to take a risk sweetheart.


Bara för att victoria och rickard är sötaaa ♥
andrea's bild

Hejhopp! Nu har jag inte skrivit på länge igen.. Men jag har aldrig nått att skriva om och jag hinner sällan sätta mig framför datorn, jag har så sjukt mycket att göra. Men här har ni iallafall ett lagomt tråkigt inlägg. I helgen så var jag i umeå. Hittade faktiskt inte en enda julklapp till någon. Jag har lite smått panik, för jag har grymt många att köpa julklappar till, och jag har inte köpt en enda. Men aja, det ordnar sig väl. Igår så började min prao. Jag praoar på konsum.. Haha, men det är faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Jag får fika hur mycket jag vill, och sen går det inte att undvika att skratta åt konsum bögen. Jag har seriöst aldrig träffat någon som är så konstig som han. Han dreglar till och med när han pratar (y) Idag efter praoen så har jag teater så jag kommer nog hem nån gång vid åtta. Skriver då om jag hinner och orkar. Pusss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0