What a shame we all became such fragile broken things.


Hellu ♥ Jag har inte skrivit ett riktigt inlägg på länge nu, men jag har haft så mycket för mig. Det har varit flytt, polis samtal här och där, halloween och massor av kompisar hela tiden. Mitt liv känns allmänt rörigt just nu, men det är som det är. Nu är det iallafall lov, eller ja, halva lovet har snart gått. Haha. Just nu sitter jag ensam hemma hos pappa, men ska snart bege mig till mamma. Dagen ska spenderas med linn och vi ska lära oss nån lovsång tills på lördag. Då ska vi lära massor av småbarn en lovsång, problemet är bara att vi inte äns har fått lyssna på sången än. Hmm, vi får se hur det går. Nu ska jag packa lite och sen ska kila iväg. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0