If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


Mupp'n på bilden, fortfarande aaaaandera's bild
Hojhoj. Idag så var det ju först skola, och sen hade vi konfa. Vi pratade om öken pärlan, och sen kollade vi på två filmer. Den ena handlade om att skära sig, och den andra om att känna sig obetydelse full. Det var ganska jobbigt, för det blev väldigt starkt. Men aja, nu släpper jag det. Efter konfan så hade jag teater. Alltså helt seriöst, det går inte att vara ledsen eller på dåligt humör när man är med så sjukt underbara människor! Dom skönaste brudarna i övik, jag lovar. Vi hade iallafall riktigt kul, och victoria, öhmm ja, vad ska man säga? Jag kan visa bilder sen.. Haha. Imorn blir det att hänga med fulisen på bilden. Det var ett tag sen, så det blir nog chill :-) Men nu så hade jag tänkt göra mig en kopp te och plugga lite engelska. Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0