Alexandra Agapi Papadopoulou, en underbar vän ♥


Alexandra, jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Första dagen på domsjöskolan så bestämde jag mig för att bli kompis med dig. Haha, det låter helt sjukt men det var så. Det blev också som jag ville. Du och jag, genom allt. Vi bråkade, hade slagsmål, skrattade och grät tillsammans. Det liksom bara var du och jag. Jag har verkligen gått igenom allt med dig. Våra minnen, dom är oslagbara. När vi samlade musslor, ritade b.r.a, badade på "mormors strand", sålde lotter på square-dance festivalerna, krattade löv i bjästa, städa badrummet hemma hos dig, bobbo, när du tappade din ring på prästänget, sov i sommarstugan, m.m. Vi blev som syskon. Du är min fina, underbara tvillingsyster och jag vägrar släppa dig. Jag älskar dig så otroligt mycke. Det spelar ingen roll om du flyttar till andra sidan jorden, för syskon är alltid syskon, vare sig dom vill eller inte. ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra ♥

:') jag älskar dig ! (L)

2010-10-03 @ 00:08:27
URL: http://agapis.blogg.se/
Postat av: linn

Vad gulligt skrivet gumman. :)

2010-10-03 @ 22:13:02
URL: http://linnselmataalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0