Autumn.


Chaa chaa bloggen! Aaa, fast nä. Hihi, jag är på bus humör :-) Dagen har varit ovanligt bra. Vi började halv nio och då hade vi engelska och sen idrott. På SOn så disskuterade vi bara, och sen så skulle vi ha matte/no i två och en halv timme men jörgen var sjuk. Det blev knappt nån lektion och vi slutade cirka en timme tidigare. Det var riktigt skönt. Sen hade vi läxläsning och jag och grim pluggade tyska. Haha, det gick riktigt bra måste jag säga. Grim kan INGENTING. Okej nu överdrev jag lite.. Han kan nästan frågeorden, cirka en tiondel av vårat prov imorn ;-) Hahaha. Nu sitter jag och pratar lite med linn om en hemlig artist.. Olalala, tiieep NOT. Men seriöst jag är på jätte bus humör :-D Vi syns tiiewp. Pussssisch


Kommentarer
Postat av: linn

Jag Victoria då o Andrea? ;o Vi var ju inte heller med er.... nejnej.................... ;O;O;O;O

2010-10-04 @ 21:31:07
URL: http://linnselmataalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0