Don't tell me that it's over.


Hej på er :-) Gårdagen spenderades som sagt med linn och grim, + att ricke, jessica och victoria joinade oss under dagen. Jag och grim sov hemma hos linn, och ja, vi var lite busiga sisådär, haha. Idag så tog jag och jessica en sväng in till stan och där träffade vi även andrea. Jag fick inte med mig något alls hem, men jag hade knappt några pengar. När vi var färdiga så drog jag och andrea hem till henne och där så hjälpte hon mig att fixa bloggen bredare :-D Tack älskling. Nu ska jag försöka fixa lite andra grejer med designen och sen ska jag hoppa i duschen. Peace

Kommentarer
Postat av: linn

vacker bild vacker vacker vacker --.-.-.-.-.-.--.-

2010-10-21 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0