I am looking for a place to hide away.


Hellu nigggas. Nu sitter jag här hemma och är allmänt lat. Har NO läxa, som jag borde göra, men jag känner mig inte ett dugg sugen på att plugga. Jag kom också på att jag är helt pank. Jag hittade en femtioöring i min börs idag, dom fungerar inte äns längre. Jag behöver kläder, smink och andra trevligheter, men jag äger som sagt en femtioöring, EN FEMTIOÖRING. Tummen ner på det. Till helgen blir det att vara med sofia och amanda på fredagen, och på lördagen så sover jag antagligen hemma hos linn. Det blir trevligt värre :-) Imorn så ska det vara nån grej på arken för oss som är med i AMOR. Det är hela dagen, vi börjar tidigare än vanligt och vi slutar senare. Det kändes ju jävligt lockande, men jag slipper göra NO provet imorn iallafall. Men nu ska jag sluta vara så negativ. Vi höres

Kommentarer
Postat av: Pappa

2010-10-11 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0