You have stolen my heart.


Hellu! Det blev inte musikforum igår, utan det är framflyttat. Det känns lite surt, för det är när vi har konfa läger. Men aja. Igår så sov jag och linn hemma hos jessica. Vi såg på titanic och sen så började det snöa så då gick vi ut och kastade snöbollar :-D Haha, vi gjorde mycket annat också men det var iallafall mys. Idag så skulle jag och linn gå hem vid två, och då såg ett enormt rökmoln. Vi följde det och kom ända bort till vårby, och där brann det i båthuset. Efter att vi hade kollat så gick vi hem och nu sitter jag här i soffan. Jag ska spendera resten av lördagen här hemma. Det känns lite konstigt, haha, men det känns också ganska chill ;-) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0