Ett hjärta som glöder, som en gång brann.



(Erkänn att jag ser lite smart ut i wilmas brillor? Hahaha.)
Halloj! I tisdags så började ju som sagt teatern. Vi har tre nya i våran grupp, men dom kom inte. Vi hade iallafall en grymt bra start. Vi fick göra en spökhistoria efter en text och det var sjukt läskigt. Jag saknade fredrik, men vi hade det trevligt ändå :-) Nu idag och igår så har jag varit hemma från skolan. Har varit grymt förkyld och haft ont i halsen, men nu känns det rätt bra. Det var lite synd att jag missade tjejkvällen på stan bara. Nu ska jag ta och försöka plugga lite matte, men jag känner mig inte alls peppad till det. See U later ♥

Kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

SV: Åhåhåhh, tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! :D

2010-09-30 @ 16:26:21
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: alexandra ♥

sv; jag älskar dig.

2010-09-30 @ 17:13:56
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0