Underbart.


Halloj! Helgen spenderade jag som sagt med Jessica, + att Sofia kom och joinade oss :-) På fredagen så gick jag hem till Jessica vid sju och sen gick vi och mötte sofia. Efter det så träffade vi Axel och Daniel. Vi gick hem till Jessica och tittade på film, och jag och Jessica råkade somna i soffan.. Haha. På lördagen så gick vi på stan på förmiddagen, och där träffade vi Sofia och Calle. Vi åkte hem klockan fyra och sen vid åtta (?) så mötte vi Sofia på statioil. När vi var på väg hem till Jessica så tog vi en sväng förbi Matilda. Där såg vi på ice age med hon, malin, nathalie, viktor och fredde, haha. Vi hade iallafall riktigt trevligt :-) Sen sov jag och Sofia hos Jessica. Nu sitter jag här hemma och är grymt trött. Fundrar på att gå och lägga mig, men jag kommer nog inte kunna somna så här tidigt. Men aja.
Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: sofia <3

calle tyckte ni va busiga (A) haha han sa de när vi kom hem ba: dom va busiga som dig fia x) hahah as gulli <3

2010-09-13 @ 20:28:26
Postat av: jessica

ge mig ett M

-ll- O

-ll- N

-ll- G

-ll- O



VAD BLIR DET?!?!?!?

juste. mongo!

mongobild :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D

2010-09-14 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0