Follow your heart.

Världens finaste victoria. ♥
Shu bre. Just nu sitter jag hemma hos andrea med henne och jessica och chillar stenhårt. Har haft en helt grym dag. Efter simningen som förövrigt gick rätt bra, så gick jag runt ett tag på stan med jessica och linn. Vi var på bus humör och skämde ut oss ett x antal gånger, speciellt när vi föll ihop i en hög mitt på torget och garvade. Men man måste ju bjuda lite på sig själv, right? Min halvt störda vän jessica fick även något ryck och gick iväg ett tag från oss, och kom lite senare tillbaka med en radio som hon köpt. Haha, ja alltså vad ska man säga? Efter stan så åkte jag och jessica hem till mig och lagade mat och såg på halva katten i hatten, lite av bröderna lejonhjärta och en liten bit på barbie (Hehe). Vid åtta så kom andrea och hämtade oss och nu ska vi se på oth och senare blir det bb! Höres ♥

Kommentarer
Postat av: allie ♥

älskar barbie ♥:D

2011-04-09 @ 00:25:50
URL: http://allieee.devote.se
Postat av: jessica

AHHAHAHAHHAHH de va faktiskt en födelsedags present! NOTERA det

jag räddade linn lite grann sådär, drog undan henne från fönstret HAHAHAHAHHA shit de va as kul =)

2011-04-09 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0