For the first time after you.

Hej! Igår efter skolan så åkte jag till stan med mami och köpte en ny gura! Galet vad nöjd jag är alltså. Efter det så kom linn och anton in till stan, så gick jag omkring med dom till ungefär klockan halv sex. Sen så tog jag bussen till fritidsgården och där träffade jag lina, victoria, rickard och jessica. Det var rätt dött där så jag, lina och jessica gick hem till lina och såg film istället. Idag så ska jag först gå hem till pappa och hjälpa till och sen så ska jag hem till lina och träffa samma brudar idag igen. Skriver kanske sen. Puss

Äntligen befriad.


Kommentarer
Postat av: jessica

vf strök du över texten?! :(

2011-04-02 @ 12:25:37
Postat av: Lina Berglund Noréus

elr hur säger samma som jessica D:

2011-04-03 @ 20:52:51
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0