Helgen i bilder.











Bild 1: En misslyckad tårta som jag och alva gjorde, haha. Men den var sjukt god!
Bild 2: Föddelsedagsbarnet i mitten, åt vänster matilda och åt höger alva.
Bild 3: Sköna brudar + jag.
Bild 4: En söt jessica.
Bild 5: Jag och matilda. Hahaha, man måste ju bjuda lite på sig själv.
Bild 6: Viktor som försöker se oskyldig ut. + en drogad alva i bakrunden ;-)
Bild 7: En söt viktor.
Bild 8: En annan söt viktor.
Bild 9: Ett stycke väldigt gullig andrea.

För alla er som inte vet, så hade vi överraskningsfest för våran underbara vän jessica i lördags! Det var mycket trevligt och jag hade verkligen grymt roligt. Tack alla för en bra dag/kväll!
Bilderna är tagna från linas fb.

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA



ni ä för gulliga ni :)

2011-04-12 @ 07:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0