I never planned to change my mind.


Jessica ♥
Ciao bellas. Helgen har varit helt okej. Igår så sov jag hos lina med henne och jessica och vi såg bland annat på the social network. Helt meningslös film egentligen, men den var väl ganska okej ändå. Idag så gick vi på gudstjänst klockan tre och sen så åkte jag till mamma. Där packade jag lite grejer och sen så kom pappa och hämtade mig. Vi körde omkring lite i hans dötuffa bil och sen så köpte vi strips på max, med ostdipp och hela köret ♥ Min pappa är bäst ibland. Nu sitter jag här hemma och ska snart hoppa in i duschen. Har lite läxa att ta itu med oxå, så det lär väl ta resten av kvällen. Peace out

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Fin bild!:)

2011-04-05 @ 13:13:31
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0