You are more lovely than you could ever imagine.


Fint med oseriös bitchmin, kusinens brillor och rosa. Thumbs up föfan!
HEJ ALLA MINA TROGNA LÄSARE!! Idag så vaknade jag snorig med äcklig hosta och feber. Great. Jag och jessica kom förövrigt hem halv två inatt från gullänget och där hade vi det riktigt mysigt faktiskt. Jessica sov hos mig alltså. När jag vaknade så fick jag damp över mitt helkassa immunförsvar (kan bero på att jag gick barfota med shorts igår..) så jag tog alvedon och ipren och knatade iväg mot hållänget för en extremt tör gudstjänst, tillsammans med matilda. När den var slut så la vi oss och solade utanför fritidsgården och helt plötsligt från ingen stans så kom jasmin, jessica och lina flygande!!!! Hmm.. Aja, vi följde i alla fall dom till hemköp och köpte glass och sen gick vi hem till lina och stekte. Linnea joinade oss även en stund. Efter det blev det middag hos farmor&farfar och sen så kom lina och sebastian. Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att bli lite frisk. Sleep tight ♥


Kommentarer
Postat av: andrea

vet att du kommer se 100000000 gånger snyggare ut i den än mig...............................................................................thats just the way it is and always been

fast jag funderar dock på att köpa den svarta

2011-04-25 @ 00:50:07
URL: http://andreagrundbeerg.blogg.se/
Postat av: andrea

ska nog köpa den överstaaaa, men jag vet inte om jag ska ta den i svart eller vit :OO

du kan få låna den om du vill (a)

2011-04-25 @ 23:27:43
URL: http://andreagrundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0