We live our lives on different sides.

Hej! Just nu så sitter jag och lyssnar på james blunt's "goodbye my lover". Jag slutar aldrig tycka om den, det måste vara en av dom finaste låtarna som någonsin har skrivits. Imorse så kom Jasmin och kidnappade mig och sen så åkte vi ner till stan. Där köpte jag ett linne, två ringar och en nya bikiniöverdel. Min systemkamera är ju som sagt trasig, och den vanliga vet jag inte vars den är så ni får nöja er utan bild. På stan så flummade vi runt och sen så tog vi bussen hem till jasmin. Hon med det enorma huset, pool och så här <-----------------------------> mycket saker som jag vill ha. Aja, där provade jag massor av kläder, gick omkring i hennes skor och rotade runt lite. Hehe. Vi gjorde också massor av bus. Pappa kom och hämtade mig vid klockan sex och här hemma har jag knappt gjort ett skit. Nu ska jag skaffa mig ett liv. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0