When I see you, I really see you upside down.


Hej! Just nu dejtar denna snygging och inväntar lina och sebastian. Vi ska antagligen ut och hitta på något bus i det underbara vädret! Nu är det seriöst vår på riktigt, älska! Idag slutade vi halv två och då åkte jag, lina x2 och jasmin in till stan. Vi kollade runt lite och sedan så satt vi bara och stekte. Imorn så har alla band spelning på husumskolan och på fredag så är det konsert på sliperiet. Vårt band kommer suga ut alla andra ♥ Men aja, trevligt kommer det i alla fall bli. Nu måste jag ringa lina och förklara vars jag bor, för annars lär hon ju aldrig hitta hit. Det är ju skamligt att hon aldrig har varit hemma hos min mamma. Hehe. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

Tycker att jag var duktig som hittade! :D

2011-04-13 @ 22:20:55
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0