"I'M ONLY HUMAN. IF YOU CUT ME, I START BLEEDING."



Den här dagen var världens finaste, även fast jag egentligen bara vill gråta och släga ut alla mina läxor genom fönstret. Jag har skrattat som en dåre hela dagen, u n d e r b a r t j u. Just nu sitter jag och lyssnar på Rebecca & Fionas nya skiva och jag är cpkär i varenda låt. M e r u n d e r b a r t j u. Jg ska helt klart se dom live i sommar, no matter. Vill ni veta en till bra sak? Vips när jag kom hem från skolan idag så hade jag helt plötsligt tusen kronor att shoppa för när jag åker till göteborg på onsdag (jag ska till göteborg på onsdag!! Igen, lite halv spontant sådär), jag som var urfattig igår. Livet är u n d e r b a r t. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

himla fin du är!

2011-12-05 @ 23:54:15
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: diddi

Och inte fick man se dig på KU ikväll heller, typiskt.

D u s a k n a s j u !

Verkar som att det är bra med dig i alla fall, och jag hoppas det stämmer. För det är du värd, du är så himla bra vännen!

Du får ha det så bra i Göteborg, hälsa staden från mig! Eller ännu bättre, ta med mig!

2011-12-06 @ 00:07:34
URL: http://annordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0