Sammanfattning av dom senaste dagarna.

Söndag: Umgicks med jessica och gabriel. Pratade i mängder, spelade och sov hos gabbe.
Måndag: Vandrade in till stan, jessica åkte hem, gick omkring och kollade massa och sedan landade vi på uh tillsammans med sofia. Innan jag åkte hem så hjälpte jag mamma att stänga butiken och passade även på att prova massa kläder. Det är helt underbart när det är tomt och tyst.
Tisdag: Gick på stan med matilda och sedan åkte jag hem till sofia och sov där. Vi besteg mördarbacken (ett tag trodde vi faktiskt att vi skulle ramla ner och dö), bastade, såg film och hade nattmacketävling runt tre snåret. Glömde tyvärr kameran hemmma.
Idag: Vaknade, fixade oss på tio minuter (!) och tog bussen in till stan. Där träffade vi gabbe, hittade en nyårsklänning till mig och sen så åkte jag hem.
Tack alla människor för fyra fina dagar.

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHA DÖR DEN ÖVRE BILDEN ÄR AS KUL HAHAHAHA

2011-12-29 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0