Han den där, ni vet.


Varje dag tillför nya andetag. Jag skrattar, träffar nya människor och umgås med dom som gör mig glad. Även fast du finns i mina tankar så går det hela tiden bättre. Jag tar nya steg, upptäcker nya platser och känner efter lite mindre. Skrattar högre och oftare, bara för att jag kan. Varje gång jag vaknar så gör det lite mindre ont än när jag somnade. Jag gråter ibland, men det är mest för att rensa tankarna antar jag. Det kommer dagar då jag känner frustration för att jag inte får grepp om dig och för att du inte förstår mig, men jag vet att det alltid löser sig. Att vara ledsen är liksom att vara mänsklig, inte att vara svag.
What doesn't kill you makes you stronger, som sagt.

Kommentarer
Postat av: diddi

Du gör det bra bruden! Och ja, gråt är till för att rensa. Få bort allt det där som känns jobbigt. Kan dock vara svårt att få bort allt, svårt att få tankarna på något annat än just det. Men det är de som vänner är till för - att få en glad och på andra tankar. Glömma det jobbiga och ba leva livet. Och jag hoppas du vet att dörren in till mig alltid är öppen, när som helst så länge jag inte är bortrest. Men annars så vet du var du kan gömma dig om du känner att du behöver och har lust, till 9:an Junior är du alltid välkommen, vilken tid på dygnet som helst :)

2011-12-29 @ 03:34:51
URL: http://annordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0