Tio onödiga sanningar om mig själv.

• Jag tänker ofta alldeles för mycket och för djupt.
• Jag försöker alltid att bara se alla bra sidor hos människor, och det blir ofta en nackdel.
• Jag älskar mat. Haha, det vet alla jag känner.
• Jag har extremt svårt att lita på folk. Jag litar helt och hållet på fyra stycken av alla mina vänner.
• Jag hatar att sitta still och älskar att vara spontan. Det är en rätt bra blandning faktiskt.
• Gillar jag någon, så säger jag det till den. Jag kan inte hålla sånna saker hemligt.
• Jag är helknas. Jag lovar. Att skratta och bjuda på mig själv är två saker som jag tycker mycket om.
• Jag har varit kär två gånger. I två killar som är raka motsattser till varandra.
• Våld är det absolut värsta jag vet. Och när folk blir tvingad till något. Usch.
• Jag älskar att duscha asvarmt. Jag vrider alltid på värmen mer och mer, tills jag nästan bränner mig. Heh.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

åh vad vacker du är. och jag tror att alla tänker för mycket och alldeles för djupt.

2011-12-30 @ 23:23:11
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0