For every dark night, there is a brighter day.


Hejhej skevis bildis
Ciao! Dagen började rätt bra. Jag och linn gick till skolan och det var faktiskt rätt skönt ute. Första lektionen var svenska och då hade vi en jaevligt dryg vikarie, men lektionen var rätt kort. Sen rullade dagen på med bland annat musik och matteprov. När skolan var slut gick jag och linn hem till moi och pluggade svenska. Sen gjorde vi potatisbullar och stekte bacon. Haha, vi väljer att kalla dom svarta bacon chips.. (y) Sen drog vi vidare till hörnett på gudstjänst och där träffade vi amanda, sara och lite fler people. Nu så ska jag ta och duscha och sen blir det sängen tror jag. Sleep tight babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0