hejsan alla cpbaaaarn

Tjenixen goder glader kexchoklader!

Jessica af Persika här. Jag vet att ni gillar när jag gästbloggar....... Sen så gjorde ni inte det :PpPpPpPpPpPp
I alla fall så sitter jag hos Andrea man med Rickard, Victoria och Fanny herself. Vi watchar Timon & Pumba medan vi samtidigt chillar. Och hur kan det då gå till som undrar ni säkert, jag menar, vi gör ju två saker samtidigt? Rätt så bra är vi ändå tyck jag!
Näämen ärligt talat vet jag inte riktigt varför jag skriver. Meningslöst, oja!

Ööööh, nu orkar jag inte skriva mer, hejdå


Sell your soul- Hollywood undead


P.S: Låten är grym :-)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Aaaaww vad sött av dig!! <3

2011-02-25 @ 20:35:46
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: elin ★

super söt blogg,

allt bra med dig idag? ;)

2011-02-25 @ 21:21:05
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0