I would catch a grenade for you.



Söt fior ♥
Halloj! Klev upp klockan sju idag och satte mig och spelade gitarr. Skrev klart två låtar och sen så sminkade jag mig, åt nudlar och klockan tolv så tog jag bussen till jessica. Då undrar ni säkert, har inte dom i dövik skola på tisdagar? Och då är det så att vi på geneskolan hade friluftsdag idag, men jag hade inte sovit så bra och lite sånt, så jag skippade den helt enkelt. Hemma hos jessica så var det jag, linn, victoria, ricke och såklart jessica. Vi fikade, såg på tv, bakade chokladglass (haha), spelade in damp videos och chillade stenhårt. Helt normalt liksom. Klockan fyra så begav sig alla hem förutom jag. Jag stannade på middag hemma hos familjen johansson och klockan sex så åkte jag och jeka babe in till stan för att träna yoga. Nu har jag varit hemma i ungefär en halv timme och snart så väntar duschen. Pussar och kramar på er

Kommentarer
Postat av: jessica

JAG OCH SOFIA STEKER HETTTTTT :D:D:D:D:D:D

och vad fan har jag ovanför min överläpp på bilderna? ser ut som nåt kines grejs O.o vettefan haha

elr jag ser gul ut iaf.. läskigt

nejmen iaf så har vi hittat värsta awesome outfits?!?!?!??!?

hejdå :)

2011-02-23 @ 15:56:06
Postat av: victoria

de va en tisdag fanny inte onsdag :D

hahahahhaaa

2011-02-23 @ 17:30:41
URL: http://victoriabjornler.blogg.se/
Postat av: Jeppegunn

Very nice site!

2012-01-13 @ 10:51:42
URL: http://jeppegunn.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0