I'm a strange bird, but I'm not even a bird, and that's the strangest part.

Några bilder från när jag fyllde fjorton. Saknar sommareeeeeeen som ett jävla as.
Tjubba. Right now så sitter jag, jessica, andrea, victoria och ricke hemma hos andrea och nördar. Eller ja, victoria ligger på golvet, jag nördar vid datorn och dom andra töntarna ligger framför tv:n. Vi har ett über kuligt liv. Vi ska antagligen äta snart, sen så ska vi bara chilldilla här. Det blir film lite senare ikväll också. Just nu så känns min blogg superduperjättetråkig. Vad tycker ni att jag ska ha mer av? Nu är det tänkt att ni ska komma med massa super roliga idéer, så jag får lite insperation! Kolla gärna in andrea's och victorias bloggar också. Hejhopp gummiapelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0