No one is afraid of the dark, they are afraid of what's in it.


Vi er hält normäla. I promise.
Hello! Right now så sitter jag och as garvar åt några av mina och linns gamla videos. Alltså, gud vilka minnen jag har med den tjejen! Sen så måste jag tillägga att jag saknar henne sjukligt mycket.. Inte bra. Det blev ingen skola för mig idag heller, och det känns inte speciellt bra. Jag tänker inte vara sjuk på torsdag, för då ska vi på konfa läger i saxnäs. Och sen så vill jag inte vara sjuk imorn heller, för då ska jag säga hejdå till eric :-( Hur ska vi klara oss på geneskolan utan eric nordin? Fan vad sur jag är. Men aja, nu så ska i alla fall få i mig något att äta och sen ska jag duscha. Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0