Now my only star is falling, it is burning on the ground.



Hehe, knaaaaas tejp.
Tjabbaaaa. Idag efter skolan så gick jag, lina, chrisse och ricke hem till chrisse. Jag måste bara säga att jag är grymt trött på kylan nu! Jag. Vill. Ha. Sommar. Nu. Tack. Hemma hos chrisse så spelade pöjkarna och lina cod ett tag (haha, lina ägde..) och sen så dunkade vi musik och chilldillade. Klockan halv sex så kom rickards mamma och skjutsade hem oss. Här hemma så har jag lagat jag kyckling och potatisgratäng till mig och mamma och sen så har jag pluggat tyska. Nu sitter vi framför tv:n  och kollar på fuskbyggarna. Alltså, stackars människor seriöst. Snart så ska jag tvätta bort sminket och borsta gaddarna, och sen så blir det mer plugg.. Pusssar

Kommentarer
Postat av: The Mum

Kul att du la upp dom absolut snyggaste bilderna på din mor Fanny..jättekul. :P

<3

2011-02-23 @ 22:28:36
Postat av: Lina Berglund Noréus

Haha så himla skön din mamma är! :D ^

|

Men tack tack då! Jag försökte ju iaf :(

2011-02-24 @ 15:35:10
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0