You are not perfect, and that is perfectly fine.


© (ful gäääm bild, men sprolla.)
Tjenare. Victorias pappa kom och skjutsade hem oss klockan halv två ungefär. Sen dess så har jag ätit mackor, pratat lite med linn i telefon och funderat på att städa. Känner mig lite för lat för att kliva upp ur soffan ärligt talat. Men snart så tänker jag gå och träna och sen lite senare så blir det plugg. Måste ju bygga lite på mina osynliga magrutor ♥ Har inte planerat något för kvällen, så det blir antagligen att hänga här hemma. Men det känns rätt skönt, för det var ett tag sen jag hade en hel ledig lördag. See u babes

Kommentarer
Postat av: elin ★

svar' dunder söta :)

2011-02-26 @ 19:18:15
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0