Valentines day.


Det här kom mamma bärandes på imorse, haha, hon är ganska söt min mamma ♥
Ciao! Glad alla hjärtans dag på er! Idag så sitter jag hemma med feber och dryg jävla hosta. Känner mig ganska less på att vara sjuk nu faktiskt. Igår så var jag, andrea och jessica på badhuset. När jag kom hem så var jag helt slut på, så jag gick och la mig direkt efter solsidan. Det känns faktiskt ganska tragiskt att vara sjuk på alla ♥-dag. Skulle egentligen hitta på något med brudarna ikväll, men det blir att ligga hemma och dunka musik istället. Great. Nu ska jag måla mina naglar rödaaaaaa. Höres

Kommentarer
Postat av: sofia

de va sånna tuggummin ja köpte åt ludde :D <3

hahaha ifall du undra (A)

2011-02-14 @ 17:07:53
Postat av: Mamma

Och du e ganska söt oxå, älskade unge! <3

2011-02-14 @ 21:33:37
Postat av: a

sv; och jag älskaaaar dig :))))

pussis ♥

2011-02-15 @ 15:39:18
URL: http://agapis.blogg.se/
Postat av: Falkellinor

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-06-03 @ 10:03:28
URL: http://falkellinor.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0