Your forever is all that I need.


Finaste linn på bilden
Ciao! Sitter och känner mig sjukligt less på läxor. Tog nyss ett break i mitt pluggande för att jag skulle ta något att äta. Jag hittade ett kokat ägg i kylen som jag skulle värma på (och he på mackan, hehe), men det hela resulterade i att det sprängdes i mikron. Haha, jag lyckas seriöst alltid. Nu sitter jag och ser på familjen annorlunda. Jag skulle aldrig klara av att åka flygplan till italien med tio barn i alla fall. Blir typ stressad åt dom. Imorn så har jag konfa, teater och yoga så det lär bli ganska tomt på inlägg. Nu så ska jag cykla till konsum i snön och köpa mig ett liv. Tyckte att det var någon som sa att det var rea. Ses!

Kommentarer
Postat av: moa

ååh tack för svaret :D

2011-02-08 @ 17:06:56
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0