Don't be pushed by your problems. Be led by your dreams.



Två riktigt, ehm, snygga bilder på victoria, agnes, mig och andrea. Haha, jag var bara tvungen ♥
Amanda Aasa's bildeeeeer.

Ciao! Just nu så sitter jag hemma hos mamma och chillar läget lite. Jag vaknade hemma hos Jessica vid elva av att jessicas mobil pep. Det visade sig att det var ett sms från yoga-tanten, och i smset så stog det att jag och jeka ska börja yoga den artonde! Fräsigt värre ju :-D Haha. Jag käkade frukost och sen så begav jag mig hem. Här hemma så har jag duschat och slappat bort hela dagen. Det kändes faktiskt riktigt skönt att bara få göra det en hel dag, det var ett tag sen sist. Men imorn så ska jag ut och röja med sofia! Sen så ska hon kanske sova här. Och på onsdag blire grim akbar ulvrike. Nu så ska jag klicka hem lite smycken ifrån forever21 troja. Peace out fuckeers

Kommentarer
Postat av: jessica

han e inte akbar...... de ståre iaf inte på facebook :o

2011-01-04 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0