Everyone deserves a happy ending.






Hallu bruds and boys! Som ni ser så har jag och sofia kul med min cam.. Haha. Hemma hos sofia gjorde vi inte så mycket. Jag ritade och sofia gjorde ett mobil smycke (y) Sen så såg vi på i taket lyser stjärnorna medans oskar gjorde pannkakor till oss. Tummen upp på det alltså. Sen så var vi bara barnvakt i nån timme och sen så åkte vi hit till mig. Här hemma så har jag tryckt i mig massor av popcorn medans vi såg på handcock. Imorn så kanske grim kommer hit, det beror på blablabla. Han och hans jävla ursäkter (a) Nu så ska vi kolla vidare och sen så ska vi sussssssaa. Sleep tight
P.S. Sofia hälsar att det inte var ett mobil smycke, utan det var en nyckel hängare sak. Hahaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0