I will survive.


Hahaha, hittade den här fula bilden på mig från 2007, 10 år på den tiden ;-)
Tjo fräs alla babes! Sitter och pluggar NO - Eld och brand just nu. Jag håller på med en labbraport och sen så ska jag plugga lite inför någon skriftlig uppgift vi skulle ha på lektinon imorgon. För att hålla humöret uppe så dunkar jag musik på högsta volym. Just nu diggar jag till Gloria Gaynor's I will survive. Haha, blir peppad som satan när jag lyssnar på den! Texten asså, ja vad ska man säga. Den passar så bra in just nu bara."It took all the strength I had not to fall apart. Kept trying hard to mend the pieces of my broken heart, and I spent, oh, so many nights just feeling sorry for myself. I used to cry, now I hold my head up high. And you see me, somebody new. I'm not that chained up little person still in love with you." Efter en otroligt dålig dag, är jag äntligen på sjukt bra humör :-D (Även fast jag pluggar.. Haha) Victoria, tack för att du tog dig tid idag. I love u babe ♥ Nu ska jag plugga vidare och sätta baslådan på högsta effekt, Jessica, vet att du är avis ;-)
Ciao

Kommentarer
Postat av: nån som e avis..... TYP

FU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-27 @ 18:20:13
Postat av: alexandra

sötbildn ;-) <3

2011-01-27 @ 19:41:32
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0