In all this chaos, we found safety.



Jessica
da man failade stort och spottade sina byxor
Hej alla. Har inte kunnat uppdatera, för jag har varit sängliggande sen i torsdags. Kul va?.. Inte direkt. Idag har jag i alla fall varit uppe på benen och kunnat äta. Dagen skulle egentligen spenderas med victoria och vi skulle göra hemligheter, men istället så har jag degat i soffan hela dagen. Tummen ner på det. Till veckan blir det pluggpluggplugg. Jag känner på mig att jag har missat en del i skolan, så det lär bli ganska stressigt. Nu känner jag också att det här blir ett konstigt tråkigt inlägg och att jag inte har något alls att skriva. Yeah. Peace out

Kommentarer
Postat av: jessica

uuuuuschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, hur fan lyckas jag spotta på mina byxor som? :S

HEHE bara jag som kan sånt typ........

krya på dig saknade skitunge

2011-01-29 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0