It is time to face the truth, I will never be with you.

Ciao! Sitter hemma hos jessica nu och degar efter en riktigt kämpig runda med skridskor. Haha, eller? Aja, vi ägde i alla fall ut hela dövik ;-) Här hos jessica har vi lyssnat på riktigt nujs musik och jessica har beklagat sig över att hon inte kommer in på någon sida alls på datorn. Det är nämligen så att smart jäveln har lyckats byta lösenord på alla sidor och nu kommer hon inte in, för lösenorden fungerar inte. Hon är så smart min jessica.. Men fredrik ska hacka sig in på hennes msn och bdb imorn, haha ;-) OCH OM NI UNDRAR VARFÖR MIN BLOGG ÄR HELT FUCKED UP OCH MENYN ÄR LÄNGST NER PÅ SIDAN, SÅ ÄR NI INTE ENSAMMA OM ATT UNDRA. Jag har inte en blekaste aning varför det är så, och det går inte att fixa. Eller, jag kan i alla fall inte fixa till det. Nån duktig får gärna komma och hjälpa mig (a) Imorn så bär det av till stan med bruden som sitter bredvid mig och där så ska vi köpa töjning till jeka och hon ska även ta två till hål i öronen. Nu ska jag vara lite social me'na. kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0