Oldies ♥







Hittade dom här smått charmiga bilderna här om dagen. Alla bilder är från vårat tredje skapar läger tillsammans. Alltså vi är jag, alexandra, miriam, michaela, linn och amanda.
(Från vänster)
Bild 1: Alla vi som var på lägret.
Bild 2: Bilden är insomad på mig, men det är massor av människor som i kanske ser. (Haha?) Alex, michaela och miriam längst ner i alla fall.
Bild 3: Michaela, miriam, jag och alex babe. Haha, ja, jag vet att jag stog otroligt snyggt..
Bild 4: Jag och alexandraaa.
Bild 5, 6 och 7: Amanda och linn.
Otroligt fina minnen alltså ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

OMG VAD SÖTT :D

2011-01-27 @ 18:21:24
Postat av: a

OMG ! :O

2011-01-27 @ 19:43:57
URL: http://agapis.blogg.se/
Postat av: alexandra

hej ! :)

jag vill bara säga tack för att du tog dig tid att ge förslag på ord till mitt projekt ! och jag hoppas att du har varit in och röstat på vilka ord du tycker ska gå vidare, om inte så tycker jag att du ska göra det ;-)

tack för all hjälp, det betyder mycket ! kram, A. <3

2011-01-29 @ 12:26:39
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0