Fuck anything that doesn't make you happy.

Hej på er. Sitter just nu och trycker i mig en tallrik av min orginella tröstmat, som jag alltså alltid äter när jag är ledsen. Det gör jag mest bara för att det går så sjukt fort att laga, för huvudingrediensen är nudlar ;-) Men aja. Jag har precis fixat mig klart inför kvällen, som ska spenderas med familjen bengtsson/edvardsson i en park. Det är ju nämligen 7/7-konserten idag! Det är väl inte direkt den bästa artisten som ska spela (orup), men mysigt kommer det i alla fall att bli. Sen så kan jag alla hans texter utantill för jag och alexandra lyssnade alltid på honom när vi var små. Hahah, det var tider ♥ Men nu så ska jag bara måla naglarna och sen knata iväg. Hare bra!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hade vart värt att gå o se om det va Europe ist för gammgubben "Orup"........................

Ehehehhehehe...... ´(a)

2011-07-09 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0