I love you with all of my boobs. I would say heart, but my boobs are bigger.

HEJ PÅ ER. Jag har precis klippt gräset. Självklart så använde jag aspen alkylatbensin! Man blir så lyckig och får riktiga glädjerus när man använder aspen alkylatbensin. (Ni måste ju ha hört den reklamen..) Okej, i verkligheten så var jag inte riktigt lika lycklig. HELVETESJÄVLABAJSGRÄSKLIPPARE. Kul att jag skriver om typ bensin och vår fina röda gräsklippare. Men den har faktiskt förstört min dag. Jag som ville bada, sola, träffa ko-mpisar och bara chilla jävel i detta underbara väder. SKJFVjsjvbUAHDVLsjisjdhisvhJ. Precis. Sorry för detta töra inlägg. Puss på er!

N, du får mig att le ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0