We will run for our lives.



"Even if you cannot hear my voice, I will be right beside you, dear."
Hur bra cover? Jättebra, enligt mig.

Men hej på er. I söndags kväll så blev jag lite väl spontan, så efter en timme att min tanke ploppat upp så satt jag i en bil påväg till umeå bredvid min kära jessica. Där stannade vi tills i onsdags och shoppade och lite sånt. Igår så var jag på stan med victoria och sen på kvällen så åkte vi in till stan och gick på tivoli grejen i hamnen. Där träffade vi även grim och rickard så tillsammans med dom så busade vi lite i lekparken och käkade på max. Idag så var det egentligen tänkt att jag skulle vara med linn, men det blev lite knas så jag har suttit inne med datorn i knät hela dagen istället. Om jag ska vara ärlig så har det varit världens jävla skitdag, rent ut sagt. Men sånna dagar måste man också ha ibland ju. Nu fick ni ett aptråkigt och långt inlägg, men what ever. Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0