Gårdagen.






Hej! Har varit lite död här på bloggen, men har inte orkat skriva i den här värmen. Det är helt galet skönt ute ju! Men jag ska bättra mig. Igår så hade vi aktivitetsdag på skolan så jag och brudarna valde fiske. Vi var på kanotcentralen och solade, paddlade kanot och fikade. Nått fiske blev det inte, men det hade jag inte tänkt mig heller. Hehe. När vi slutade så cyklade jag, lina och alva hem till alva och chillade på och sen åkte vi till stan en stund. Sen åkte vi hem till alva igen och på kvällen så kom sebastian och viktor. Jag och lina sov i alla fall hos alva. Men nu så ska jag åkte på brorsans skolavslutning! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

sexiga rumpor hörru ;)

2011-06-11 @ 16:06:46
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0