Like a fool, I've trusted you, still I'm hopelessly in love.


©
Hej på er! Nu har jag städat, träffat sebastian en stund, käkat grillat till middag och varit med alexandra. Packningen har gått lite segt, men jag har ju en hel dag imorn (Pfft, det är ju inte alls typiskt mig att skjuta på saker). Just nu är det i alla fall olidligt varmt i våran lägenhet. Vi har öppnat alla fönster och nu, klockan elva, så börjar det bli någolunda svalt här inne. Det känns sjukt att jag faktiskt ska bo här halva sommaren. Men men, man är ju ändå inte inne så speciellt mycket. Okej, intresseklubben antecknar. Nu så ska jag digga till några som vrålar "om sanningen ska fram" utanför fönstret. Haha, fast nä. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0